ACCÉS A LA NOVA WEB:
amigosdechiqui.org
Els tres primers sacerdots que van rebre el sagrament de l’orde de mans del bisbe de Madrid, el Dr. Leopoldo Eijo i Garay, el 25 de juny de 1944 van ser Àlvar del Portillo, José María Hernández Garnica i José Luis Múzquiz.
Coincidint amb aquesta efemèride, els «amics d'en Chiqui» han impulsat una nova pàgina web concebuda com un autèntic oratori virtual. El seu objectiu és facilitar la petició de favors a Mn. José María Hernández Garnica, a qui anomenem familiarment Chiqui.
Amb freqüència, arriben a l'església de Santa Maria de Montalegre missatges demanant la intercessió d'en Chiqui per a intencions concretes.
Els «amics d'en Chiqui» acompanyen aquestes peticions amb la seva oració, tot recollint-se davant de la seva sepultura, a la capella del Santíssim. És una mostra de comunió i confiança en la força de la pregària.
Ara resulta molt més fàcil crear una cadena d'oracions. El funcionament és molt senzill: hi escrius explicant la teva necessitat, i els «amics d'en Chiqui» es comprometen a fer-te costat encomanant-la a Déu (i convidant també altres persones a sumar-s'hi).
Si vols ser un «amic d'en Chiqui» i formar part d'aquesta cadena, només cal que et registris a la nova web. Així rebràs intencions per les quals resar i podràs donar suport a les que vulguis.
A la nova web trobaràs, a més, molts favors obtinguts per la intercessió d'en Chiqui.


