
opusdei.org

SPROSTOWANIE:
Tygodnik
Powszechny,
11-08-2009 / 6-06-2009

W ostatnim numerze Tygodnika
przekazał Ksiądz błędną
informację, jakoby prałat
Renato Dardozzi był członkiem
Opus Dei, co w istocie nie miało
nigdy miejsca.

01-09-2009

Od: Erhard Gasda

Data: 27 sierpnia 2009 13:11



Temat: recenzja książki "Vaticano
S.p.A. ..."

Do: redakcja@tygodnik.com.pl

Szanowny Księże Redaktorze!

W ostatnim numerze Tygodnika w
recenzji książki “Vaticano S.p.A. ...”
przekazał Ksiądz błędną informację,
jakoby prałat Renato Dardozzi był
członkiem Opus Dei, co w istocie nie
miało nigdy miejsca. Plotka ta
powstała już w latach 90-tych i
została podana przez niektóre media
hiszpańskie i włoskie oraz pojawiła
się w Wikipedii, a teraz po
dwudziestu latach niezweryfikowana
trafiła do Tygodnika.

Chciałbym prosić o sprostowanie tej
informacji w kolejnym numerze.

Z wyrazami szacunku

Erhard Gasda



Dyrektor Biura Informacyjnego Opus
Dei w Polsce

---------------------- Sprostowanie ukazało
się w numerze z 6 września 2009:

NOSTRA CULPA

W numerze 33/2009 napisaliśmy, że
prałat Renato Dardozzi był
członkiem Opus Dei, co w istocie
nigdy nie miało miejsca. Za pomyłkę
przepraszamy.

pdf | dokument generowany
automatycznie z https://opusdei.org/pl-

pl/article/sprostowanie-tygodnik-
powszechny-11-08-2009-6-06-2009/

(06-04-2026)

https://opusdei.org/pl-pl/article/sprostowanie-tygodnik-powszechny-11-08-2009-6-06-2009/
https://opusdei.org/pl-pl/article/sprostowanie-tygodnik-powszechny-11-08-2009-6-06-2009/
https://opusdei.org/pl-pl/article/sprostowanie-tygodnik-powszechny-11-08-2009-6-06-2009/

	SPROSTOWANIE: Tygodnik Powszechny, 11-08-2009 / 6-06-2009

