
opusdei.org
SPROSTOWANIE: Tygodnik Powszechny, 11-08-2009 / 6-06-2009
W ostatnim numerze Tygodnika przekazał Ksiądz błędną informację, jakoby prałat Renato Dardozzi był członkiem Opus Dei, co w istocie nie miało nigdy miejsca.
01-09-2009
Od: Erhard Gasda
Data: 27 sierpnia 2009 13:11
Temat: recenzja książki "Vaticano S.p.A. ..."
Do: redakcja@tygodnik.com.pl
Szanowny Księże Redaktorze!
W ostatnim numerze Tygodnika w recenzji książki “Vaticano S.p.A. ...” przekazał Ksiądz błędną informację, jakoby prałat Renato Dardozzi był członkiem Opus Dei, co w istocie nie miało nigdy miejsca. Plotka ta powstała już w latach 90-tych i została podana przez niektóre media hiszpańskie i włoskie oraz pojawiła się w Wikipedii, a teraz po dwudziestu latach niezweryfikowana trafiła do Tygodnika.
Chciałbym prosić o sprostowanie tej informacji w kolejnym numerze.
Z wyrazami szacunku
Erhard Gasda
Dyrektor Biura Informacyjnego Opus Dei w Polsce
 ---------------------- Sprostowanie ukazało się w numerze z 6 września 2009:
NOSTRA CULPA
W numerze 33/2009 napisaliśmy, że prałat Renato Dardozzi był członkiem Opus Dei, co w istocie nigdy nie miało miejsca. Za pomyłkę przepraszamy.


epub | dokument generowany automatycznie z https://opusdei.org/pl-pl/article/sprostowanie-tygodnik-powszechny-11-08-2009-6-06-2009/ (06-08-2025)
cover.jpg
g opusdei.org

SPROSTOWANIE:
Tygodnik
Powszechny,
11-08-2009 /...






